Chanel-klassieker in een nieuw jasje

Chanel N°5, ’s wereld bestverkochte parfum, heeft speciaal voor de kerstmaanden een nieuwe look aangemeten gekregen.

Het is voor het eerst dat er de sinds de lancering van het iconische design (ontworpen in 1921) iets aan de transparante flacon is veranderd. Vanaf heden is het parfum in gelimiteerde oplage verkrijgbaar in een rode fles (Eau de Toilette N°5 L’EAU en de 100 ml Eau de Parfum N°5 ). Daarnaast zijn er wereldwijd 55 genummerde exemplaren uit rood baccaratkristal gelanceerd (Extrait N°5 à 900 ml). Want! En nog even over de kleurkeuze van het ontwerp; rood weerspiegelt de gepassioneerde ziel van Coco (Gabrielle) Chanel. Voor de onvoorwaardelijke liefde voor haar vak, kunst en mannen die haar leven richting hebben gegeven… Een mooi gebaar, vinden wij.

Tekst: Lisa van der Heide

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+